Sunday, February 13, 2011

ini lah saya..fify.=)


Salam..hye semua..1st sekali meh saya perkenalkan diri dulu..ok??hehe..nama saya FIFY..anda boly panggil saya fify..=) umo saya masuk tahun ni 22 tahun..sekarang ni saya masih belajar di UiTM Shah Alam dalam jurusan LANDSCAPE ARCHITECTURE (DEGREE). hmm...ape lagi ek..ok,saya buat keje part time ni sbb nk dpt duit pocket..yela..dlm jurusan saya ni byk pakai duit..so,saya pon mula berfikir tok cari duit pocket..disini saya ada menjual bermacam2 jenis hijab.Tp sebelum itu,saya juga ada partnership..name dia (alep).
so,kepada sesiapa diluar sana yg sangat suka bergaya dan berfeshion mengikut peredaran masa,anda boleh la mengunjungi blog saya ni..ape link blog saya ye??ok,anda boleh menaip (www.fashionshawals.blogspot.com) 

Sebenarnya da 1 bulan lebih saya menjual pelbagai jenis shawls..tp bukan melalui o9..so,dgn adanya masa yg terluang ini,saya pon membuat 1blog untuk menjual hijab2..oke..itu saja..selamat bershopping ye kawan2 diluar sana..=) harganya berpatutan..



Ini partnership saya aliff..
heheh..

No comments:

Post a Comment